2015.06.01. 11:32
A pilisi erdészek december óta dolgoznak a tavaly decemberi jégkár elhárításán, melynek keretében ősztől kezdődhet meg a sérült erdőterületek újratelepítése. A Lidl Magyarország ennek támogatására már most elindítja a károk enyhítésére irányuló egyedülálló akcióját. A cég vállalta, hogy minden egyes eladott Saguaro ásványvíz után 1 forintot adományoz a Pilisi Parkerdő számára, így a vásárlókkal összefogva hozzájárulhat a közös értékek helyreállításához.

„A károk felmérése még tavasszal is folyt, így az újratelepítések csak ősztől indulhatnak meg. A csemeték megvásárlásához azonban mi mindenképpen szeretnénk hozzájárulni, ezért már most, 2015. június 1. és 2015. augusztus 31. között elindítjuk a társadalmi összefogáson alapuló akciónkat, melynek lényege, hogy minden egyes eladott Saguaro ásványvíz után 1 Ft-ot adományozunk a Pilisi Parkerdő számára, így részt vállalva az újratelepítéshez szükséges facsemeték vásárlásában. Bízunk benne, hogy a kezdeményezésnek köszönhetően több millió forintot adhatunk majd át a Parkerdő számára.” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.
Lomniczi Gergely, a Pilisi Parkerdő szóvivője a kezdeményezés kapcsán elmondta: „Példaértékű, ahogy a Lidl hozzájárul a jégkárban sérült erdők helyreállításához. Köszönjük, hogy már közvetlenül a kár után kinyilvánította ezt a szándékát. A Lidl vásárlókkal közös támogatási modell külön említést érdemel, mert ismét sokan csatlakozhatnak a jégkár után szerveződött széleskörű társadalmi összefogáshoz, amely megmutatta, hogy egyre több felelős vállalat és ember elkötelezett a környezeti értékek megőrzésében. Bízunk benne, hogy minél többen vesznek részt az áruházlánc kezdeményezésében, hiszen a segítség nem késő, az őszi ültetések során több mint egymillió facsemetére lesz szükség az elpusztult fák pótlására. Mindezen keresztül a Lidl akciója a fenntarthatóságot támogatja.”
Az akció keretében összegyűlt összeget az akció lezárultát követően, az ősz során ajda át a Lidl Magyarország a Parkerdő számára, emellett felajánlotta azt is, hogy segítséget nyújt a csemeték elültetésében.
A LIDL Magyarország reklámvideója már elérhető a Pilisi Parkerdő Zrt YouTube csatornáján.
A Lidl MagyarországrólAz 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen hazánkban, és közel 4000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A cég különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek több mint 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.